STAND
Ønsker du eller din organisasjon å stå på stand under MER-konferansen?
Vi gleder oss til å fylle foajeen i IMI-kirken med masse kunnskap og god stemning, av både intern og ekstern art! Vi håper og tror at Kunnskapstorget er et sted man ønsker å være – her kan du dele av dine erfaringer, tjenester, produkter – for å nevne noe. Under følger det litt informasjon.
PRISER
For deg som er intern – det vil si, på en eller annen måte en del av Normisjon eller Acta, er prisen: kr. 2 500,- (kun standplass)
Prisene inkluderer ikke deltakerpass for konferansen. Dette må bestilles HER.
Er du ikke en del av Acta/Normisjon, men allikevel ønsker å berike konferansen, er du hjertelig velkommen til det. Prisen for deg vil da være kr. 7000,- inkludert 1 stk deltakerpass. Skulle det være behov for flere deltakerpass i forbindelse med stand – vennligst ta kontakt.
Er du i tvil om din posisjon (ekstern/intern) i denne sammenheng er det bare å ta kontakt: stand.merkonferansen@gmail.com
Både eksterne og interne standsdeltakere må selv ordne overnatting. De alternative overnattingstilbudene, det har blitt lagt til rette for, dukker opp i forbindelse med påmeldingen.
PRAKTISK INFORMASJON
En standard stand er på ca 3x2m. Det leveres et oppmerket område som du kan fylle med det du ønsker berike oss andre med. Maks standhøyde kan være på max 2,1m.
En stand KAN inneholde bord, stol(er) og strøm. Det er dog noe begrenset med bord og stoler. Dermed må du melde inn dine behov ved påmelding av stand. Her må du også beskrive om du ønsker et høyt eller lavt bord.
PÅMELDING
For deg som er intern melder du deg på HER.
For deg som er ekstern sender du mail til; stand.merkonferansen@gmail.com
Her melder du inn dine behov, samt fakturainformasjon (inkl; org.nr, om du ønsker EHF, samt hva fakturaen skal merkes).
Vi gjør oppmerksom på at vi tar vurderinger på hvilke eksterne aktører som skal få plass på Kunnskapstorget. Dette grunnet begrenset plass, samt at vi ønsker å gi mulighet for at flest mulig interne ressurser skal få dele av sin kunnskap og sitt virke. Dette er ikke for å ekskludere resterende, men for å inkludere bredden i organisasjonene. Dermed hører vi gjerne fra deg som er ekstern. Vi er overbevist om at det er mange som kan tilføye våre organisasjoner frisk kunnskap og friske impulser.
OPP- OG NEDRIGG
Det vil være mulig å starte opprigg av stands onsdag kveld fra kl. 20.00.
Seneste tidspunkt for å være på plass med sin stand er torsdag kl. 12.00.
Nedrigg av stands kan ikke skje før kl. 11.15 på søndagen.
Dette blir en såkalt; «stille nedrigg», da det foregår gudstjeneste/avslutningsmøte i salen fra kl. 11.00.
Skulle noen av de overnevnte punktene by på utfordring, må du/dere ta kontakt med stand.merkonferansen@gmail.com.
Nedrigg av stands fungerer som et dugnadsarbeid Dette betyr at følgende skal gjøres:
PRISER
For deg som er intern – det vil si, på en eller annen måte en del av Normisjon eller Acta, er prisen: kr. 2 500,- (kun standplass)
Prisene inkluderer ikke deltakerpass for konferansen. Dette må bestilles HER.
Er du ikke en del av Acta/Normisjon, men allikevel ønsker å berike konferansen, er du hjertelig velkommen til det. Prisen for deg vil da være kr. 7000,- inkludert 1 stk deltakerpass. Skulle det være behov for flere deltakerpass i forbindelse med stand – vennligst ta kontakt.
Er du i tvil om din posisjon (ekstern/intern) i denne sammenheng er det bare å ta kontakt: stand.merkonferansen@gmail.com
Både eksterne og interne standsdeltakere må selv ordne overnatting. De alternative overnattingstilbudene, det har blitt lagt til rette for, dukker opp i forbindelse med påmeldingen.
PRAKTISK INFORMASJON
En standard stand er på ca 3x2m. Det leveres et oppmerket område som du kan fylle med det du ønsker berike oss andre med. Maks standhøyde kan være på max 2,1m.
En stand KAN inneholde bord, stol(er) og strøm. Det er dog noe begrenset med bord og stoler. Dermed må du melde inn dine behov ved påmelding av stand. Her må du også beskrive om du ønsker et høyt eller lavt bord.
PÅMELDING
For deg som er intern melder du deg på HER.
For deg som er ekstern sender du mail til; stand.merkonferansen@gmail.com
Her melder du inn dine behov, samt fakturainformasjon (inkl; org.nr, om du ønsker EHF, samt hva fakturaen skal merkes).
Vi gjør oppmerksom på at vi tar vurderinger på hvilke eksterne aktører som skal få plass på Kunnskapstorget. Dette grunnet begrenset plass, samt at vi ønsker å gi mulighet for at flest mulig interne ressurser skal få dele av sin kunnskap og sitt virke. Dette er ikke for å ekskludere resterende, men for å inkludere bredden i organisasjonene. Dermed hører vi gjerne fra deg som er ekstern. Vi er overbevist om at det er mange som kan tilføye våre organisasjoner frisk kunnskap og friske impulser.
OPP- OG NEDRIGG
Det vil være mulig å starte opprigg av stands onsdag kveld fra kl. 20.00.
Seneste tidspunkt for å være på plass med sin stand er torsdag kl. 12.00.
Nedrigg av stands kan ikke skje før kl. 11.15 på søndagen.
Dette blir en såkalt; «stille nedrigg», da det foregår gudstjeneste/avslutningsmøte i salen fra kl. 11.00.
Skulle noen av de overnevnte punktene by på utfordring, må du/dere ta kontakt med stand.merkonferansen@gmail.com.
Nedrigg av stands fungerer som et dugnadsarbeid Dette betyr at følgende skal gjøres:
- Alle bord og stoler skal plasseres i garderoben lengst til høyre for hovedinngangen. Området blir merket opp. Det som er sammenleggbart skal legges sammen
- All teip på gulvet fjernes og kastes i søpla
- La skjøteledningene ligge – de tar vi ansvar for